بین مطالب وب سایت جستجو کنید

بازی مورتال کامبت

<-Text2->


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
<-Text3->
scorpion
2:35
پنج شنبه 9 مرداد 1393

دانلود فیلم بسیار زیبای جنگ ستارگان 2 دوبله فارسی را می توانید از این سایت دانلود کنید آدرس داخل پرانتز را ابتدا کپی ودرمورورگر خود پیست کنید وسرچ کنید(http://bahaldownloads.ir/post/1283)

تعداد بازدید از این مطلب: 2222
بازدید : 2222
scorpion
6:59
چهار شنبه 8 مرداد 1393

یه ادمی داره توی پیاده رو بستنی میخوره بعد یه خلاف کاره ای داره با موتور در میره یه نفردیگه هم داره مور میخوره بعد موز رو پرت میکنه توی خیا بان بعد اونی که داره بستنی میخوره یکهوموتور بهش میخوره واونی که سوار موتور بوده پرت میشه توی سطل آشغال بعد آشغالی میشه بعد اونی که داشته بستنی می خورده میره زندان برای 33 سال چون جرم خلاف کاره دزدیدن الماس بزرگ شهر بوده....!!!!!!!!!!!!!!!!!!.......................

تعداد بازدید از این مطلب: 749
بازدید : 749
scorpion
5:41
چهار شنبه 8 مرداد 1393

با این نرم افزار میتوانید به به ترین شکل ممکن DVD/CDخود را رایت کنید حتی می توانید با این  نرم افزار بازی را رایت کنید مخصوصا بازی کنسول PS2(پلی استیشن2)بر روی لینک آبی کلیک کنید.حجم:1مگابایت

AnyBurn.zip -

تعداد بازدید از این مطلب: 741
بازدید : 741
scorpion
5:3
چهار شنبه 8 مرداد 1393

دانلود فیلم بسیار زیبای جنگ ستارگان 4 :امیدی تازه برای دانلود این فیلم بسیار زیبا بر روی لینک آبی کلیک کنید. زمانی که بر روی لینک آبی کلیک کردید فایل را باز کرده وآدرس را کپی وبعد آن را درمورور گر خود پیست کرده وسرچ کنید.

آدرس دانلود فیلم جنگ ستارگان 4.docx -

تعداد بازدید از این مطلب: 703
بازدید : 703
scorpion
1:49
چهار شنبه 8 مرداد 1393

بازی بسیار زیبای گل ها علیه زامبی ها که ابتدا برای اندرویدمنتشر شد پس از مدتی برای کامپیوتر هم منتشر شد که این بازی را میتوانید ازاین سایت دانلود کنیدفایل را دانلود کرده وآدرس درون آن را درمورور گر خود کپی وبعد پیست کنید.بر روی لینک آبی کلیک کنید

آدرس دانلود بازی گل ها علیه زامبی ها کریس مس.docx -

تعداد بازدید از این مطلب: 745
بازدید : 745
scorpion
1:12
چهار شنبه 8 مرداد 1393

این بار برای شما کاربرای عزیز فیلم بسیار زیبای جنگ ستارگان 5 را آماده کرده ایم پس فرصت را ازدست ندهید وبروی لینک آبی کلیک کنید ودانلود را شروع کنید (پس از دانلود فایل باز کرده وآدرس زرد را کپی کرده ودر مورور گر خود پیست کنید.

(دانلود فیلم جنگ ستارگان 5.docx -)

تعداد بازدید از این مطلب: 999
بازدید : 999
scorpion
23:55
چهار شنبه 7 مرداد 1393

حتما شما هم اسم بازی بسیار زیبای جنگ ستارگان را هم شنیده اید شما می توانید این بازی بسیار زیبای جنگ ستارگان را از این سایت دانلود کنیدلینک روبه رو آدرس دانلود است بروی لینک روبه رو کلیک کرده وفایل را دانلود کنید وآدرس درون آن را copyوpasteکنید وبازی را دانلود کنید  بروی لینک داخل پرانتز کلیک کنید    (آدرس دانلود بازی جنگ ستارگان.docx -)

تعداد بازدید از این مطلب: 816
بازدید : 816
scorpion
7:56
یک شنبه 29 تير 1393

مورتال کامبت یا نبرد مرگبار (به انگلیسی: Mortal Kombat)، نام مجموعه بازی رایانه‌ای در سبک مبارزه‌ای و ماجرایی است که ایده اصلی آن متعلق به اد بون و جان توبیاس می‌باشد. تا کنون ۹ نسخه از آن به صورت رسمی و در ژانر مبارزه‌ای و ۳ نسخه در ژانر ماجرایی منتشر شده است.

فیلم سینمایی نیز از روی همین بازی در سال ۱۹۹۵ میلادی با نام مورتال کامبت و فیلم دیگری نیز با نام مورتال کامبت: نابودی در سال ۱۹۹۷ میلادی عرضه شدند. همچنین سریالی با نام مورتال کامبت پیروزی در ۲۲ قسمت عرضه شده‌است. به تازگی نیز سریالی با نام مورتال کامبت میراث در حال انتشار است. بازی مورتال کامبت نخستین بار بر روی کنسول‌های آرکید منتشر شد. این بازی در سبک مبارزه‌ای بوده و به صورت‌های تک نفره (Arcade یا نبردهای پیاپی)؛ دونفره و یا ماجرایی (در بازی راهبان شائولین) بازی می‌شود. روال بازی در تمام نسخه‌های مورتال کامبت تا حد زیادی یکسان بوده و بدین ترتیب است که در صفحه اول، بازیکننده شخصیت جنگجوی خود را انتخاب کرده و طی دو راند به مبارزه با شخصیت رایانه یا بازیکنندهٔ دوم می‌پردازد. برنده بازی کسی است که بتواند در دو مرحله پیروز شود. از جمله بخش‌های قابل ذکر این بازی فیتالیتی است. پس از دوبار بردن، جنگجوی باخته در حالت گیج و نیمه جان قرار می‌گیرد و پیغام تمامش کن (Finish Him/Her) به جنگجوی برنده داده می‌شود. در این لحظه جنگجوی برنده این فرصت را دارد تا با استفاده از فنون ویژه که به فیتالیتی معروف است ضربه آخر را وارد نموده و بازی را ببرد.

 

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 726
بازدید : 726
scorpion
7:38
پنج شنبه 26 تير 1393

index.jpg - images.jpg - images.jpg - images.jpg - lank">images.jpg -

images.jpg - images.jpg - images.jpg -

تعداد بازدید از این مطلب: 738
بازدید : 738
scorpion
7:20
پنج شنبه 26 تير 1393


ظهور:

Mortal Kombat
Mortal Kombat II
Mortal Kombat 3 (cameo) 
Mortal Kombat Trilogy
Mythologies: Sub-Zero
Mortal Kombat 4
Mortal Kombat Gold
Mortal Kombat Advance
Ultimate Mortal Kombat (Puzzle Kombat)
MK: Deadly Alliance
MK: Tournament Edition
MK: Deception
MK: Shaolin Monks
MK: Armageddon
MK vs. DC Universe
Mortal Kombat (2011)
طراح:

Carlos Pesina (MK, MKII, MKT, MK:DA)
Michael Garvey (MKM:SZ)
Christopher Lambert (first movie, third movie)
James Remar (second movie)
Jeffrey Meek (MK Conquest)
Richard Epcar (MK vs. DC, MK 2011)
Clancy Brown (DotR)
Ryan Robbins (MKL)

درباره رایدن:

ریدن خدای فنا ناپذیر رعد و محافظ سابق قلمروی زمین هست که بعد از دومین شکست شیناک در جریان حمله به زمین به خدای ارشد ترفیع یافت. به عنوان خدا او دارای توانایی های ماورای طبیعی من جمله تل پورت ( نویسنده: 
یا همون طی الارض خودمون!) ، کنترل رعد و برق و پرواز رو داشت. 

خط داستانی:

وقتی قلمروی زمین نوپا بود؛ ریدن محافظ اون محسوب می شد. او با خدای ارشد سرکش، شیناک (Shinnok ) که آرزوی حکمرانی بر زمین رو داشت و به این منظور بر این قلمرو یورش برده بود؛ جنگید. از نتایج این جنگ این بود که تمدن سوسمارها یا Saurian ( که رپتایل از اونا محسوب می شد) نابود گردید و باقی مانده اونا به قلمرو دیگه ای که زاترا (Zattera) نامیده می شد؛ مهاجرت کردند.

با کمک خدایان ارشد، ریدن شیناک رو شکست داد و لوح امیولت ( Amulet) اون رو که منبع قدرت خداییش بود؛ گرفت. او خدای ارشد شیطانی رو به Netherrealm یا به عبارتی قلمروی زیرین تبعید کرد. ریدن همچنین لوح قدرت مند امیولت رو در یه معبد سری به نام معبد عناصر که او در کوهستان نپال بنا کرده بود؛ قرار داد و 4 خدا رو مامور به حفاظت از اون کرد که عبارت بودند از: خدای آتش، خدای آب، خدای باد فوجین (Fujin ) و خدای زمین.
وقتی ساب زیرو بزرگ ( بیهان که بعد ها با ماهیت نوب سایبات ظاهر شد.) لوح امیولت رو بعد از میلیون ها سال برای کوان چی ( Quan Chi ) دزدید؛ ریدن روبروی او ظاهر شد و به او گفت تا وارد قلمرو زیرین شده و لوح امیولت رو برگردونه مبادا شیناک بوسیله اون خودش رو آزاد کنه. ریدن قادر نبود که خودش اینکار رو انجام بده چرا که در قلمرو زیرین تمام قدرت خودش رو از دست میداد. ساب زیرو همونطور که ازش خواسسته شد؛ ماموریت خودش رو انجام داد و شیناک رو که یه خطر بود؛ نابود کرد.

مدت ها بعد، شنگ سانگ (Shang Tsung) از ریدن دعوت کرد تا درمبارزه مرگبار شرکت کنه. با آگاهی از این که این مبارزه در آینده خطر جدی برای قلمرو زمین محسوب می شه، ریدن شکل انسانی به خود گرفت تا در این مبارزه شرکت کنه. 

یک سال بعد، ریدن فهمید که راهی جز پذیرفتن پشنهاد مبارزه مرگبار شنگ در دنیای خارج (Outworld) رو نداره. با آگاهی از خیانتگری شنگ سانگ و وحشیگری و جانور خویی شائوکان ( Shao Kahn) ، ریدن اعضای شائولین رو مطلع ساخت و به اونا هشدار داد؛ سپس به تنهایی به دنیای خارج سفرکرد.

پس از پیروزی جنگجویان زمین، ریدن مجبور شد تا از جان جنگجویانش حفاظت کنه ؛ به دلیل اینکه شائوکان به قلمروهای دیگه دست یافته و ملکه خودش یعنی سیندل ( Sindel) رو دوباره زنده کرده بود. با مطمئن شدن امنیت جنگجویان زمینی، او آرزو داشت تا در کنار اونا در مبارزه کنه ولی به دلیل ادغام دنیای خارج با قلمرو زمین قادر به انجام این کار نبود. حالا شرایط طوری شده بود که دنیای خارج بر قلمرو زمین حکمرانی می کرد؛ بنابراین ریدن چاره ای نداشت به جز اینکه خدایی خودش رو فدا کنه. پس از شکست شائوکان به دست لو کنگ ، ریدن دوباره وضعیت و حالت خود رو به عنوان خدا و محافظ قلمروی زمین احیا کرد.

وقتی شیناک از قلمرو زیرین به منظور جنگ با خدایان، فرار کرد؛ ریدن و جنگجویانش دوباره وارد مبارزه شدند. حمله شیناک خدایان ارشد رو غافلگیر کرد و سبب شد تعدادی از خدایان محافظ قلمروی زمین کشته بشن. حالا جنگ ، جنگ انسان ها بود؛ با لوکنگ و جنگجویان دیگه ی قلمرو زمین زیر پرچم هدایت ریدن که دچار بحران بود؛ نیروهای روشنایی در این جنگ با موفقیت بیرون امدند. پس از این واقعه ریدن به درجه خدای ارش رسید و حفاظت قلمرو زمین رو به فوجین واگذار کرد.

سال ها بعد، به عنوان یه خدای ارشد، ریدن نتوانست مانع کشته شدن لو کنگ توسط کوان چی و شنگ سانگ بشه. او با تنفر از همتایانش یعنی دیگر خدایان ارشد، موقعیت خود رو به عنوان خدای ارشد رها کرده، جنگجویانش رو جمع آوری کرد تا اتحاد مرگبار رو متوقف کنه. این دفعه بر خلاف دفعات قبل جنگجویان زمینی در حمله ناگهانی دسته تارکاتان ها ، همگی کشته شدن و او به تنهایی مقابل شنگ سانگ و کوان چی در جلوی Soulnado ایستاد؛ اما شکست خورد.

ریدن دوباره برخواست زمانی که اوناگا (Onaga) ، دراگون کینگ، وارد سالن شد و کنار شنگ سانگ و کوانچی همراه هم به اوناگا حمله کردند. وقتی ریدن مشاهده کرد که حمله اونا به اوناگا کار ساز نیست؛ حالت خدایی خودش رو آزاد ساخت ( نویسنده: این ریدن هم کاری دیگه به جز فدا کردن خدایی خودش بلد نیست !) . با این کار انفجار عظیمی روی گرفت به طوری که مقبره و قلعه دراگون کینگ، ظاهرا اتحاد مرگبار و خود ریدن نابود شدند (نویسنده: البته ظاهرا!) ؛ اما اوناگا صدمه ای ندید. ( نویسنده: به قول معروف ککش نگزید! فقط همون شائوکان از پسش بر میاد!). گوهر وجودی ریدن دوباره شکل گرفت اما اینبار در مقابل قلمرو زمین، چرا که ماهیت و گوهر وجودی او به دلیل اوناگا تخریب و فاسد شده بود. حالا ریدن فردی خشمگین و مانند ساکنین زمین، نسبت به این قلمرو متعصب گردیده بود به طوری وقتی که پی برد، شوجینکو (Shujinko) با حماقت خود و با جمع آوری کامیدوگو (Komidogu) قلمروهای مختلف، دراگون کینگ رو از بند آزاد کرده، اون رو مجازات کرد چرا که قلمرو زمین رو در خطر قرار داده بود. (نویسنده: من موندم این شوجینکو رو کی خلق کرده!!)

ریدن در وضعیت کاملا خشمگینانه به شوجینکو حمله کرد، اما شوجینکو قادر بود تا از حمله اون جون سالم به در ببره، چرا که ریدن توجهش به جسد لو کنگ جلب شد(نویسنده: پیام بازرگانی!). ریدن بدن لو کنگ رو از قبر بیرون آورد و به معبد زیر زمینی که به فرقه ای باستانی به نام Houan وابسته بود؛ منتقل کرد. او در اون جا با جادوگران صحبت کرد تا با جادوی اونا و قدرت خود، لو کنگ رو به زندگی باز گرداند؛ اما نکته قابل توجه این بود که لو دیگه اراده ای نداشت و فقط به فرامین ریدن عمل می کرد. ریدن لو رو فرستاد تا هر کس رو که به نظرش برای قلمرو زمین مضر هست؛ به قصد انتقام جویی، نابود کنه! پس از این واقعه، شیناک از جریان آگاهی یافت. او مقابل ریدن ظاهر شد و به او پیشنهاد تا باهاش متحد بشه ؛در عوض شیناک امنیت قلمروی زمین رو در نقشه هاش تضمین کرد؛ با این که ریدن از ماهیت ریاکارانه شیناک خبر داشت؛ اما راهی به جز پذیرفتن پیشنهاد شیناک نداشت.

در واقعه آرماگدون زمانی که تیون( Taven) با ریدن مواجه شد؛ ریدن اون رو از این واقعه مطلع کرد که با شائوکان توافق کرده تا در صورت حکمرانی وی بر قلمروهای دیگه، قلمرو زمین به حال خودش رها بشه و ایمن باقی بمونه. ریدن از تیون خواست تا او نیز با شائوکان موافقت کنه اما تیون نپذیرفت. در بازگشت ریدن از شائوکان دستور گرفت تا تیون رو از بین ببره بنابراین وقتی که شائوکان به همراه کوان چی و شنگ سانگ و اوناگا به داخل پورتال رفتند؛ ریدن روبروی تیون قرار گرفت؛ اما از تیون شکست خورد. تیون در حالی که از این ماجرا شوکه شده بود و عکس العمل ریدن رو باور نمی کرد؛ از طریق پورتال خارج گردید.

بعد ها فوجین متوجه تغییر رفتار و حالت ریدن گردید. بنابراین تصمیم گرفت تا دست به کار بشه. او با متحد سابق لو کنگ یعنی کنگ لائو هم پیمان شد تا ریدن و لو کنگ رو شکست بده به منظور اینکه اونا به حالت سابق خود برگردند. با این حال فوجین آگاه بود از این که ممکنه اگه موفق به انجام این کار نشن؛ توسط ریدن و لو از بین بروند.

برخی از نکات جزئی:

- ریدن بعد از شخصیت "رعد" (Lighting) در فیلم " بحران در چین" (Trouble in Chinna) ساخته جان کارپنتر (John Carpenter)درسال 1986، مدل سازی شد.

- در بازی Unreal Championship2:The Liandri Conflic، ریدن یکی از شخصیت های مخفی هست که برای آزاد کردن وی باید تمامی مبارزات رو کامل کرد.

- ریدن اولین خدایی هست که در سری بازی های مبارزه مرگبار ظاهر و قابل بازی بود.

- نام و حالت ریدن به عنوان خدا، از خدای رعد و برق ژاپن، رایجین (Raijin) سرچشمه گرفت.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 905
بازدید : 905

تعداد صفحات : 7


<-Text1->

این وبسایت چطور است؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود